2014. augusztus 6., szerda

Egri kuckósok

Mint más iskolák is, mi is elmentünk osztálykirándulni. Sokáig tartott kieszelni, hogy a Szolvák-paradicsomba, vagy Egerbe menjünk, de végül (sok minden miatt) Eger mellett döntöttünk.
Június 17-19. voltunk a tett helyszínén:) Első nap, miután megérkeztünk az egri vasútállomásra, felkerestük a Tulipán kempinget. Egy kis bolyongás és kérdezősködés után meg is találtuk, szusszantunk egy kicsit és felvertük a sátrakat, majd elindultunk városi körutunkra. Először fagyiztunk egyet azután felkerestük a várat és ott néztünk körbe; megnéztünk egy tízperces, 3D-s filmet az egri várról, részt vettünk egy körbevezetésen a kazamatákban, múzeumot néztünk ill. körbejártuk az egész várat. Utána fölmentünk a minaretbe is. Aznap nem történt már más. Jajj, mielőtt elfelejteném azt is tudtotokra kell adnom, hogy itt is csak az osztály kétharmada volt, egy másik fajta harmad: a lányharmad. Szóval. Ajsa meg Kincső és a szüleink a suliból, ill. Ági néni két lányával és a barátnőjük. Na, de térjünk vissza a másnapokhoz: A második napon a szomszéd településre kirándultunk át, Szomolyára. Először a szőlőkben meneteltünk, majd egy nagy cseresznyefáról legelésztünk, az utolsó pár kilométert pedig az erdő hűvösében tettük meg.Mikor odaértünk körülnéztünk a faluba, majd visszabuszoztunk. Kincső apukája, Tamás egy kis kitérőt tett így ő és a felesége (a tanítónőnk, Kriszta) később értek a szállásra. Aznap estére rendeltünk pizzát, más egyéb nem történt. Az utolsó nap 15 órakor indultunk haza, de előtte elmentünk az egri usziba, természetesen fürdeni. A hazavonatozás után persze vége volt a kirándulásnak, úgyhogy ennyi. Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát. Az Egri csillagok után jó volt élőben is látni Eger várát!

Képek!:

Ajsa és Sarolt

A két barátnő, Janka és Bella

A kémek

Csoportkép Gárdonyi sírjánál

- Engedjenek ki!!!!

"Nekem már úgyis mindegy"

Egy másik felfogás...

- Csókolom, kér jégkását?